Pristatymo informacija

Mūsų Svetainėje www.tavodzipas.lt parduodamos tiek fizinės prekės (bekelės dalys, pakabos kėlimo dalys ir kt.), tiek skaitmeniniai produktai (.gpx maršrutai, gidai ir kt.). Šios Sąlygos apibrėžia abiejų tipų produktų pristatymo tvarką.

1. FIZINIŲ PREKIŲ PRISTATYMAS

Fizinės prekės pristatomos Jums pasirinktu būdu:

1.1. Pristatymo būdai. Pristatymas vykdomas per kurjerį Jūsų nurodytu adresu. Taip pat gali būti taikoma atsiėmimo vietoje galimybė (nurodoma Užsakymo metu).

1.2. Pristatymo terminas. Konkretus pristatymo terminas ir kaina Jums nurodomi Užsakymo metu, priklausomai nuo prekių dydžio ir pasirinkto pristatymo būdo.

1.3. Pristatymas į užsienį. Fizinių prekių pristatymas paprastai vykdomas tik Lietuvos Respublikos teritorijoje. Dėl pristatymo už Lietuvos ribų būtina iš anksto susisiekti su mumis el. paštu.

1. FIZINIŲ PREKIŲ PRISTATYMAS IR BŪDAI

Fizinės prekės pristatomos visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje per mūsų partnerius – DPD arba Venipak kurjerius.

1.1. Pristatymo būdai:

  • Pristatymas kurjeriu Jūsų nurodytu adresu (namų ar darbo).
  • Pristatymas į paštomatus (DPD ar Venipak).
  • Atsiėmimas vietoje (jei ši galimybė siūloma Užsakymo metu, adresas bus nurodytas patvirtinime).

1.2. Pristatymo terminai:

  • Terminai nurodomi prie kiekvienos prekės aprašymo ir patvirtinami Užsakymo metu.
  • Pristatymo laikas pradedamas skaičiuoti gavus apmokėjimo patvirtinimą (arba, pasirinkus atsiskaitymą atsiimant, patvirtinus Užsakymą telefonu).
  • Apie tikslų pristatymo laiką kurjeris Jus informuos atskiru pranešimu (SMS žinute ar el. paštu).

1.3. Pristatymo kaina:

  • Pristatymo kaina priklauso nuo prekės dydžio, svorio ir Jūsų pasirinkto pristatymo būdo.
  • Konkreti kaina nurodoma Užsakymo metu, prieš galutinį apmokėjimą.

1.4. Prekių priėmimas:

  • Priimdami prekes, privalote patikrinti siuntos būklę (ar nepažeista pakuotė, ar nėra akivaizdžių defektų).
  • Pastebėjus pažeidimų, būtina tai pažymėti priėmimo dokumente, o apie pažeidimą mus informuoti el. paštu: 📩 tavo.dzipas@gmail.com.

2. SKAITMENINIŲ PRODUKTŲ PRISTATYMAS

Skaitmeniniai produktai (pvz., .gpx maršrutai) pristatomi be fizinio kontakto.

2.1. Pristatymo būdas. Po sėkmingo apmokėjimo, produktas išsiunčiamas el. paštu, kurį nurodėte atsiskaitymo metu.

2.2. Pristatymo laikas. Failai dažniausiai išsiunčiami per kelias minutes. Dėl techninių sutrikimų ar Jūsų el. pašto nustatymų, pristatymas gali užtrukti iki 24 valandų.

2.3. Pristatymas į užsienį. Kadangi pristatymas vykdomas elektroniniu būdu, apribojimų pagal šalį ar regioną nėra.

3. KĄ DARYTI, JEI NEGAUNATE SKAITMENINIO FAILO?

Jeigu per 24 valandas nuo apmokėjimo negavote savo skaitmeninio produkto:

  • Patikrinkite el. pašto šlamšto (spam) ir reklamų (promotions) aplankus.
  • Įsitikinkite, kad pirkimo metu nurodytas el. pašto adresas buvo teisingas.

Jei problema išlieka, nedelsiant susisiekite su mumis el. paštu: 📩 tavo.dzipas@gmail.com.

Kreipimosi metu privalote nurodyti: Užsakymo numerį, Pirkėjo vardą ir pavardę bei Įsigyto maršruto pavadinimą.

4. MOKESČIAI, VALIUTA IR KONTAKTAI

4.1. Mokesčiai ir valiuta. Visos kainos Svetainėje nurodytos eurais (EUR) ir jau yra su įskaičiuotu PVM, pritaikytu pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus. Papildomas siuntimo mokestis taikomas tik fizinėms prekėms ir nurodomas Užsakymo metu.

4.2. Kontaktai. Turite klausimų dėl pristatymo? Rašykite mums: 📩 tavo.dzipas@gmail.com.